Noutati:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
AcasaComunicateNoutatiSISTEMUL ELECTRONIC DE TAXARE INTRA IN FUNCTIUNE JOI, 1 SEPTEMBRIE

SISTEMUL ELECTRONIC DE TAXARE INTRA IN FUNCTIUNE JOI, 1 SEPTEMBRIE

 

Sistemul electronic de taxare intra in functiune pe toate autobuzele si microbuzele, pe toate rutele de transport deservite de ETA SA.

Titlurile de calatorie electronice le vor inlocui treptat pe cele existente – abonamentele si biletele pe suport de hartie.  Astfel, abonamentele si biletele pe suport din hartie, valabile la data intrarii in functiune a sistemului electronic de taxare, vor putea fi folosite in paralel, pentru o perioada.

Cardurile electronice sunt nominale, netransmisibile si pot fi incarcate/ reincarcate cu toate titlurile de calatorie disponibile in reteaua ETA SA. Primul card emis este gratuit, pentru toate categoriile de calatori, achitandu-se doar titlul de calatorie solicitat.

Pentru emiterea cardurilor, calatorii vor prezenta documentul de identitate (BI/CI), respectiv certificatul de nastere, in cazul persoanelor care nu au implinit 14 ani. Datele personale necesare eliberarii titlurilor de calatorie electronice sunt confidentiale si nu vor fi inscriptionate pe carduri.

Tilurile de calatorie folosite de noul sistem de taxare sunt cardurile electronice de abonament si biletele electronice (portofel electronic). Portofelul electronic reprezinta suma de bani incarcata/ reincarcata pe card, care permite calatoria pe orice traseu urban. Suma minima ce poate fi incarcata/ reincarcata pe un card – portofel electronic este de 2.50 lei.

Atat titlurile de calatorie in format electronic cat si biletele pe suport de hartie sunt obligatoriu de validat la imbarcarea in mijloacele de transport in comun, utilizandu-se in acest scop aparatele instalate in autobuze si microbuze, aceleasi pentru ambele variante de suport.

Cardurile electronice de abonament vor fi emise la dispeceratul ETA situat pe strada General Magheru (langa Asirom), incepand de joi, 1 septembrie.

In perioada urmatoare, reincarcarea cardurilor se va efectua la dispeceratele situate in:

  • zona 1 Mai – Calea lui Traian
  • zona Hermes – Bulevardul Tineretului
  • zona Nord – Nicolae Titulescu

       De asemenea, calatorii care detin carduri abonament cu pret platit integral, fara reducere, le vor putea reincarca si la automatul amplasat in statia de imbarcare/ debarcare de pe strada Carol I (langa Mall).

Lista documentelor necesare la eliberarea abonamentelor ramane neschimbata, pentru toate categoriile de abonati.

Tarifele de transport, gratuitatile si facilitatile acordate anumitor categorii de calatori – copii, elevi, pensionari,  persoane cu dizabilitati - raman valabile, in aceleasi conditii.

Pentru orice informatii legate de functionarea sistemului electronic de taxare, calatorii pot apela la personalul din dispeceratele ETA SA si la numerele de telefon 0350/ 41 24 90 si 0769 001 601.